RSS

jOm mELaKaR..

assalamualaikum dan hai..hola holi..cikeboom..cikeboom..hehe..

 sebab............


haa..apa lagi..meh pakat senyum semua..hehe..


okay..next entry kali ni..cikgu hani nak share pasal tugasan kedua cikgu hani..baru berkesempatan nak update..huhu..
yang 1st assignment tu buat blog..yg 2nd pula..cikgu hani dan kengkawan perlu buat 30 lakaran yang bertemakan BEBAS..


bebas tu bermaksud lukisla apa-apa saja yang terlintas di fikiran memasing..cikgu hani 1st sekali mesti lukis rumah dulu..pastu apa yang ada di sekeliling rumah..huhu..


dah lama tak melukis..selama ni conteng-conteng je pandai..masa mengajar kat tadika dulu..rajin jugak melukis,,melayan anak murid..apa-apa je yang dilukis..mesti diorang puji..''cantiknya teacher lukis..''..''teacher ni pandaila lukis''..walhal lukis anak ayam je..tapi budak-budak ni puji bukan main..sebab apa yang diorang rasa..itulah yang diorang luahkan..bak kata seorang blogger ni..


''Kanak sesungguhnya sangat ikhlas dan tidak pandai menipu, mereka hanya kata apa yang ada dalam fikiran mereka tanpa rasa takut dan tidak ada niat langsung untuk melukai sesiapa, ya mereka sungguh suci sesuci embun pagi…''

okay..berbalik pada tugasan tadi..cikgu hani da siap membuat 30 lakaran tersebut..ada yang telah siap diwarnakan..ada yang hitam putih je..jom kita sama-sama tengok lukisan bekas cikgu tadika ni..kawan-kawan..bolehla nilai..ni lukisan tahap cikgu tadika ke?? budak tadika?? hehe..







lukisan favourite cikgu hani sejak sekolah menengah















inilah beberapa lakaran cikgu hani yang telah di snap..macam mana?apa pendapat kawan-kawan??


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment